Jak zadbać o rozwój zawodowy swoich pracowników?

Prowadzenie firmy to nie tylko sposób na zarabianie pieniędzy i generowanie niezależności finansowej. To także współpraca z pracownikami, którzy mają ogromny wpływ na sukces firmy. Relacje z pracownikami są niezwykle ważne – liczy się tutaj nie tylko wynagrodzenie, premie motywacyjne, wyjazdy integracyjne, atmosfera w firmie ale i troska o ich rozwój zawodowy. Trzeba powiedzieć wprost, że przedsiębiorstwa, w których nie ma zapewnionych szkoleń dla pracowników, to nadal zmora dla pracownika, który chce się rozwijać zawodowo, a musi to czynić za własne pieniądze. Realia na rynku pracy bywają trudne, jednakże warto jest poszukać firmy, dla której szkolenia nie są żadnym problemem, a wręcz traktują je jako swój obowiązek.

Pakowanie się na etat do przypadkowej i niesatysfakcjonującej pracy z czasem ma negatywny wpływ na samopoczucie pracownika. Owszem, chwilowo może zapewnić finansowy zastrzyk, ale często jest tak, że ludzie są zmęczeni poszukiwaniem stałej pracy i osiadają na etatowej mieliźnie. Dlatego na rozmowie kwalifikacyjnej warto jest upewnić się czym dla pracodawcy są firmy szkoleniowe.

Możesz również polubić…